Методичний кабінет



Виховання в широкому розумінні – це багатогранний процес постійного духовного збагачення й оновлення і тих,кого виховують,і тих,хто виховує. 

                                                                      Василь Сухомлинський

Рубан Іраіда Вікторівна, вихователь-методист

Освіта : неповна вища,Педагогічний стаж роботи - 36 років,Кваліфікаційна категорія "спеціаліст 11 тарифного розряду"


Графік роботи: Пн.,Вт.,Ср.,Чт.,Пт. з 8.00 до 14.00


Девіз роботи педагогів нашого закладу:«У центрі уваги – дитина,у центрі роботи - вихователь»




Головною метою діяльності методичного кабінету є:




- навчально – методичне забезпечення педагогічного процесу в ЗДО;

- упровадження в освітньо – виховний процес найкращого педагогічного досвіду,інноваційних технологій,методичних та психолого – методичних досягнень освіти;

- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації.

- удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів;

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога;

- стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності;

- організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно - орієнтованого підходу до освітньо - виховного процесу.



Напрями методичної роботи:



- створення творчого працездатного колективу;

- розвиток у педагогів здатності до рефлексивної взаємодії та інноваційного пошуку;

- забезпечення зростання рівня професійної та методичної компетентності педагогів;

- формування готовності до професійного самовдосконалення;

- розвиток спеціальних умінь і навичок.





Основні завдання методичного кабінету:

- створення організаційно – педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогів;

- організація системи роботи,спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогів;

- впровадження в практику роботи ЗДО інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;

- вивчення рівня знань,умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів,організації освітнього – виховного процесу;
- інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти,науково – методичні та навчальні фахові видання.
Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з педагогом;
- робота в режимі довіри,доброзичливості;
- творча атмосфера,стимулювання творчої активності;
- надання вихователю права вибору;
- системність методичних заходів;
- систематична допомога.
Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:
- забезпечення професійною інформацією;
- організація методичної роботи в ЗДО;
- аналіз освітньо- виховного процесу;
- організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
- допомога педагогам в підготовці до атестації;
- організація підвищення кваліфікації;
- допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
- виявлення,підтримка й поширення педагогічного досвіду;
- участь і організація семінарів,конференцій,майстер – класів тощо;
- методична допомога в проведенні відкритих заходів,допомога у проведенні професійних конкурсів тощо.



МЕТОДИЧНА РОБОТА САДОЧКА


ОК